Odpowiedzi

2010-01-27T19:01:47+01:00
Za:
wiesz więcej, bo coś się dodatkowo zapamięta
nauczyciel wszystko wytłumaczy
masz pewność, że się dowiesz o wszystkich sprawdzianach

przeciw:
trzeba się nudzić przed 45 min.
możesz czegoś nie wiedzieć i dostaniesz 1.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:04:34+01:00
Argumenty za:
-można się wiele nauczyć
-można poznać ciekawe rzeczy
-można rozwijać się intelektualnie
-poszerza się swoją wiedzę
-spotkanie z koleżankami-
rozmowa na ciekawe tematy
Przeciw:
-nie które lekcji są nudne
-nie spotykam się z osobami z klasy
-gdy nie pójdę do szkoły tylko zostanę w domu będę się nudziła
1 5 1
2010-01-27T19:07:09+01:00
Dlaczego warto brać udział w lekcji ? Nie trudne pytanie. przez udział w lekcji dowiadujemy się wielu ciekawych rzeczy o świecie. Wynosimy informacje o których niektórzy z naszych rodziców nie mają pojęcia. Rozwijamy swoje umiejętności w czytaniu, pisaniu czy słuchaniu. Sprawdzamy swoją wiedzę, co pokazuje nam ile byliśmy w stanie zapamiętać. Ale jednak udział w lekcji ma tez swoje minusy np. osoba, która nie jest zainteresowana tematem i nie jest on dla niej ciekawy, "nudzi sie" na lekcji. nie ma ochoty pracować. Często jest tak, że jak temat nas nie interesuje to się poddajemy. Nawet nie chcemy poznac go bardziej. Nie zapominajmy jednak, że gdyby nie lekcje niektórzy z Nas nie umieliby czytać, pisać. Dlatego myśle, że wart "zmarnować 45 min" na udziale w lekcji, bo można naprawde ba tym skorzystać !
1 5 1