Odpowiedzi

2010-01-27T19:17:23+01:00
Teodozjusz wielki ustanowił chrześcijaństwo religia panującą w rzymie na konstantyn wydał edykt mediolański który głosił że chrześcijanie maja prawo do swobodnego wyznawania swoich poglądów religijnych
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:17:37+01:00
Konstantyn Wielki po 320 roku zaczął energiczniej popierać chrześcijaństwo, dając parafiom pieniądze ze skarbu państwa na budowę lub odbudowę kościołów i mianując chrześcijan na stanowiska publiczne.
W 392 roku cesarz, Teodozjusz Wielki ,wydał ustawę zakazującą wszelkich form religii pogańskiej, a także kultów domowych.
7 4 7