Odpowiedzi

2010-01-27T19:10:13+01:00
Moim zdaniem każdy z nas w pewnym sensie jest pielgrzymem ponieważ podróżuje i stale szuka swojego miejsca na ziemi.
Gdy podrózujemu to musimy być wyrwali i ta cecha właśnie jest potrzebna w życiu ;
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:12:12+01:00
Mam nadzieję,że dobrze rozumuję :)

Wszyscy jesteśmy pielgrzymami,ponieważ każdy idąc przez życie wyznacza sobie cele.Staramy się przy okazji pomagać innym oraz spełniać własne marzenia i pragnienia.Całe nasze życie to jedna wielka,długa nieskończona podróż,w której raz spotykają nas przyjemne chwile,a raz te gorsze.Jednak nie poddajemy się i staramy się "osiągać szczyty".

Proszę o najlepszą odpowiedź jeżeli oczywiście Twoim zdaniem jest to dobrze ;)
9 4 9
  • Er02
  • Początkujący
2010-01-27T19:17:12+01:00
Ludzie są pielgrzymami, ponieważ od urodzenia do śmierci idą jakąś drogą, nie zawsze wybraną świadomie. W czasie nawet jednego dnia człowiek jest pielgrzymem, chodzi do wybranego miejsca, czasem błąka się bez celu. Mimo to dojdzie do pewnego miejsca. "Pielgrzym" w znaczeniu religijnym to osoba dążąca do Ziemi Świętej, do jakiegoś sakramentalnego miejsca. Podobnie człowiek zmierza od urodzenia do śmierci, żeby otrzymać nagrodę - życie wieczne; dawno utracony Raj.

Można to rozbudować, ale to jest wg. mnie najluźniejsza definicja tego, że jesteśmy pielgrzymami.
9 2 9