Odpowiedzi

2010-01-27T19:10:03+01:00

nigdy nie zapomnę Ernesta Nemeczka ponieważ on okazał się dobrym odważnym chłopcem
zawsze próbował pomagać innym jeżeli tylko miał jak
na pewno każdy chciał by mieć takiego przyjaciela który gotów by było oddać życie za innego
60 1 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T00:00:32+01:00
Nemeczek jest głównym bohaterem powieści Ferenca Molnara pt. "Chłopcy z Placu Broni". To jeden z moich ulubionych bohaterów lektur. Jego historia bardzo mnie wzruszyła. Nigdy nie zapomnę małego, dzielnego Ernesta.
Chłopiec ten spodobał mi się przede wszystkim dlatego, że był Niezwykle skromny i obowiązkowy. Nemeczek należał do grupy chłopców z Placu broni. Ponieważ był chorowity, wątły i słaby, a na doatek najmłodszy z grupy, musiał pełnić funkcję szeregowca. Ernest był sprytny, ale bywał lekkomyślny (czasami nawet głupiutki). Często stawał się niecierpliwy i niezdarny w bardzo ważnych chwilach. Właśnie dlatego koledzy nie chcieli go awansować i wysługiwali się nim. Musiał spełniać wszystkie ich polecenia. Nikt nie liczył się z jego zdaniem.
Nemeczek był jednak bardzo odważny, lojalny. Nawet gdy był chory postanowił pomóc przyjaciołm w walce. To mi właśnie w nim zaimponowało !

Pozdrawiam !
146 1 146