Odpowiedzi

2010-01-27T19:11:12+01:00
Tak byłaby równość a nie wyrzszosc
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:12:58+01:00
W mojej szkole przydał by sie okrągły stół. Nauczyciele i uczniowie zasiedli przy przy jednym stole. Każdy byłby sobie równy. Obie strony wysłuchałby swoich racji. I znalazłyby kompromis.
6 4 6
2010-01-27T20:43:27+01:00
Moim zdaniem jak wszystko ma swoje korzyści i minusy. Korzyści jest to że nikt nie był by wyróżniony i nikt by się nie kłócił że na tym miejscu jest lepiej. Minusem jest to że uczniowie traktowali nauczycieli jak równych sobie i nie było by w szkole prawdziwego pożątku. Moim zdaniem przydał by się ale nie do każdej klasy.
31 4 31