Odpowiedzi

2010-01-27T19:18:14+01:00
1.Pamiętaj że, w kinie musisz zachowac ciszę!
2.Pozostaw swoje wierzchnie ubranie w szatni!
3.Kino nie jest miejscem przeznaczonym do jedzenia!
4.Wyłącz telefon komórkowy przed seansem!
5.Inni widzowie będą cie szanować, jesli nie będziesz im przeszkadzać!
6.Szanuj wyposażenie kina!
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:18:45+01:00
1.Pamiętaj że , w kinie nie jesteś sam
2.Pozostaw ubrania w szatni
3.Kino nie jest jadalnią
4.Wyłącz telefon i inne urządzenia nagrywające i odtwarzające dźwięk
5.Inni widzowie też chcą w spokoju obejrzeć film
6.Szanuj sprzęt kinowy


prosze o naj
3 5 3
2010-01-27T19:19:18+01:00
1.jesteś w miejscu publicznym
2.po sobie porządek
3.twoją własnością
4.telefon komórkowy
5.chcą oglądać film, nie przeszkadzaj im
6.wyposarzenie kina
4 3 4