Wyobraź sobie, że że jesteś człowiekiem dorosłym. Napisz swoją autobiografię - wspomnienia ze swojego życia.

Ps. Proszę o jak najszybszą odpowiedź. Nie musi byc całe wypracowanie, wystarczy jakiś wątek lub pomysł który można rozwinąc. Z góry dziękuję.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:19:29+01:00
Możesz powspominać jakieś wątki (zmyślone na przykład) ze swojego dzieciństwa, oraz że bardzo byś chciała powrócić do tych beztroskich lat kiedy nie musiałaś się przejmować o swoją przyszłość....

1 5 1
2010-01-27T19:34:31+01:00
To napisz jaki zawód wybrałaś,co dobrego w życiu zrobiłaś, co cię interesuję, czy założyłas rodzinę:)
1 5 1