Ćw.część 1 Przyroda dla klasy piątej
ćw. str.62 ćwiczenie 23.
krzyżówka

1.Wał odcinający zatokę od morza np.Helska.

2.Rośliny wodne należące do plechowców.

3.Stosuje się go m.in. do przygotowana pożywek.

4.Glony o czerwonej barwie.

5.Np.Bałtyckie.

6.Oprócz chlorofilu mają brunatny barwnik.

7.Wiatr wiejący nad morzem.

8.Powstały dzięki działalności Wisły.

9.Jeden ze sposobów bezpłciowego rozmnażania glonów.

potrzebne na jutro

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:26:11+01:00
1.Mierzeja
2.Glony
3.Agar
4.Krasnorosty
5.Morze
6.Brunatnice
7.Bryza
8.Żuławy
9.Zarodniki
30 4 30
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T19:26:16+01:00
1.Mierzeja

2.glony

3.Agar

4.krasnorosty

5.morze

6.brunatnice

7.bryza

8.Żuławy

9.fragmentacja plechy, zarodniki, podział komórki
15 4 15