Odpowiedzi

2010-01-27T19:27:48+01:00
Zwierciadło sprawiedliwości
Stolico mądrości
Różo duchowna
Wieżo Dawidowa
Wieżo z kości słoniowej
Domie złoty
Arko przymierza
Bramo Niebieska
Gwiazdo zaranna
Wspomożenie wiernych
2010-01-27T19:29:08+01:00
Królowa Aniołów
Królowa Apostołów
Królowa Męczenników
Królowa Patriarchów
Królowa Proroków
Królowa Rodzin
Królowa Polski
Królowa pokoju
Królowa Różańca Świętego
Królowa Wyznawców
Królowa Dziewic
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:29:11+01:00
Święta boża rodzicielko
święta panno nad pannami
matko chrystusowa
matko łaski bożej
matko nieskalana
matko najczystsza
matko dziewicza
mato dobrej rady
matko nienaruszona
matko najmilsza
matko zbawiciela
matko stworzyciela


tu masz 12 jak chcesz 10 to sobie wybierz

licze na naj...