Odpowiedzi

2010-01-27T19:33:28+01:00
Zobaczyłem dziennik szkolny i wtedy szybko go wziełem.Kiedy nikt nie widział powpisywałem sobie dobre oceny oraz moim najlepszym przyjaciołom.Odniosłem dziennik do pokoju nauczycielskiego.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:36:27+01:00
Korciło mnie by zajrzeć do niego.Pomyśłąm sobie wezme tylko na chwileczke dopisze sobie tylko kilka piątek.Z plastyki pani nie napisałą wszystkich ocen więc jedna szóstka to nikomu nie zaszkodzi.Więc dopisłąm sobie prawie w kazdym przedmiocie po 5 i 6 .Aż nagdle ktoś wchodzi do klasy. Był pan dyrektór zapytałą mnie co ja robie skłąmałam i powiedziłąm ze pani jkazała mi spisać swoje oceny z j.polskiego i reszty przedmiotów.Pan dyrektór jakby nieświadomy wyszedł.Byłąm wniebowizięta aż pan dyrektor zaczol rozmawiać z moja wychowawczynia na ten temat. Skończyło się tym ze zostałąm wywalona z sql.KAzdy teraz ma do mnie wstręt nie mam znajomych teraz juz wiem ze to kilka piątek to byłą moja przyszłość
2 3 2