Odpowiedzi

2010-01-27T19:29:14+01:00
Krótszy bok to 1. jednostka a dłuzszy to 2. jednostki, w takima razie 2 dłużesz boki ( 2*2) oraz 2 krótsze boki (1*2) wynosi 24

4+2=6
24\6= 4

jedna jednostka wynosi 4 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:33:15+01:00
Obw=24m
Stsunek bokow 1:2 czyli mamy takie jakby 3 czastki (1+2=3) czyli:
x-dlugosc I boku
2x-dlugosc II boku

2*2x+2*x=24
4x+2x=24
6x=24 /:6
x=4[m] dlugosc I boku

2x=2*4=8[m]-dlugosc II boku

P=a*b
P=4m*8m=32m2 ;))
1 5 1