Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:31:26+01:00
Niech najpierw zbadają liczebność mniszka na jednym metrze kwadratowym, potem obliczą powierzchnię boiska w metrach kwadratowych. Następnie niech pomnożą obie liczby. Wyjdzie przybliżona wartość liczebności mlecza.
1 5 1
2010-01-27T19:36:40+01:00
Zaproponowalabym zeby policzyly ile mniszka lekarskiego znajduje sie na jednym metrze kwadratowym,nastepnie sprawdzily ile metrow ma cale boisko i pomnozyly przez ich ilosc na jednym metrze wyszedl by przyblizony wynik tej rosliny na boisku ;)
1 5 1