Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T19:30:52+01:00
Liczebniki:
główne - jeden, dwa, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem, osiem, dziewięć, dziesięć, sto, tysiąc, milion
porządkowe - pierwszy, setny, tysięczny
ułamkowe - ćwierć, pół, półtora, jedna druga, trzy czwarte,
zbiorowe - dwoje, troje, czworo, pięcioro, sześcioro, siedmioro, ośmioro, dziewięcioro, dziesięcioro
mnożne - podwójny, potrójny, poczwórny
nieokreślone - niewiele, kilka, kilkadziesiąt, kilkaset, wiele, trochę, dużo, mało
wielorakie - dwojaki, trojaki
wielokrotne - trzykroć, dwakroć

rzeczowniki:
mama
pies
kot
dziecko
tata
brat
siostra
kwiat
drzewo
rower
samochód

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:31:01+01:00
Rzeczowniki:
kot
ania
koń
torbka
pies

liczebniki:

cztery
osiemdziesiąty
szósty
jeden
sto dwadzieścia cztery