Prosze o jak najszybsze rozwiazanie tych pytan.
Prosze o jak najkrótsze odpowiedzi. chce aby to bylo rozwiazane za jakies 30 min no góra 1h pilnie potrzebuje daje tyle punktów ile tylko mam. z góry dzieki.
1) 2 argumenty, dlaczego drapiezniki odgrywaja pozytywna role w biocenozie
2)wyjasnij jakie zagrozenie niesie ze soba stosowanie substancji chemicznych w celu ochrony roślin
3) od czego zalezy zasolenie mórz i oceanów, ile wynosi średnie zasolenie?

2

Odpowiedzi

2010-01-27T19:34:14+01:00
Zjadaja mniejsze zwierzęta zeby się nie zapełniło i zeby nie było za duzo innych zwierząt
dbaja o warunki naturaklne

Popierwsze zatruwasz środowiska
te rosliny lub warzywa pryskasz a potem je sam jesz
serdnie zasolienie 2 promile
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:42:37+01:00
1) Zachowana zostaje rownowaga w przyrodzie tzn nie ma duzej populacji krolikow ktore by wyniszczaly okoliczna roslinnosc.

2)Stosowanie substancji chemicznych w celu ochrony roslin powoduje, zatrucie gleb, wyniszczanie gatunkow owadow.
3) zasolenie morz i oceanow zalezy od temperatury powietrza, wplywajacych do danego obiektu rzek.
Średnie zasolenie wód powierzchniowych wynosi 35‰