Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:38:49+01:00
3/10<1/2<3/5<7/10<3/4<1[1/5]<5/4
1 5 1
2010-01-27T19:38:56+01:00
25/20 10/20 24/20 14/20 12/20 6/20 15/20 - w kolejnosci ze wspolnym mianownikem
1)25/20
2)24/20
3)15/20
4) 14/20
5) 12/20
6) 10/20
7) 6/20
jesli w porzadku rosnacym to zacznij od konca 6/20<10/20<12/20<.....
2010-01-27T19:39:16+01:00
50/40;20/40;48/40;28/40;24/40;12/40;30/40


3/10;1/2;3/5;7/10;3/4;1 1/5; 5/4