Odpowiedzi

2010-01-27T19:42:20+01:00
Na pewno powinni uczyć młodzież co wolno a czego nie tzn co jest złe ,, przypominac ludziom i proponowac im takie zadanie jak pomoc w doskonaleniu świata
1 5 1
2010-01-27T19:42:31+01:00
Aby nie było tyle zła na świecie ludzie powinni przede wszystkim sobie pomagać być dla siebie życzliwi. Wystarczy być dobrym dla innych a oni odwdzięczą się tym samym.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:43:26+01:00
Moim zdaniem na świecie było by mniej zła gdyby człowiek zapobiegał przestęmpstwom i sam by ich nie tworzył.
Gdyby tłumaczył i nauczał o dobrze.
1 5 1