Zadanie na teraz
PILNEE daje najwyzsza


do wymienionych wyrazow dopisz takie wyrazy pochodnie,w ktorych wystepuja podane obocznosci samogloskowe i spolgloskowe

ksiega-....ę:ą,g:ż
mąż-....ą:ę,ż:s
strzelić-.....e:a,l:ł
śnić-......s:ś,e:kolko przekresloe
dwór-.....ó:o,r:rz
mosiądz-.....ą:ę,dz:ż
świecić-.....e:a,ci:t
dowozić-......o:ó,zi:z

PILNIE MAM NA TO 30 MIN

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:43:35+01:00
Księga - książę
mąż - męski
strzelić - strzał
śnić - sen
dwór - dworzanin
mosiądz - mosiężny
świecić- światło
dowozić-dowóz
2010-01-27T19:44:53+01:00
Książeczka
mężusiowy
strzał
senny
dworzasty
mosiężny
światło
dowózka
2010-01-27T19:48:09+01:00
księga - książka

mąż - męszczyzna

strzelić - strzał

śnić -

dwór - dworzysty

mosiądz - mosiężny

świecić - światło

dowozić - dowóz


proszę : *
1 1 1