Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T19:45:38+01:00
Gazy :
hel.
tlen.
azot.
ciało stałe :
kreda.
skała.
tablica.
ciecze:
woda.
paliwo.
mleko.
soki.

dasz naj . #
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:45:41+01:00
Gazy:
-azot
-hel
-argon
-tlen
-neon

ciecz:
-rtęć
-woda
-mleko
-brom
-herbata xD

ciała stałe:
-żelazo
-miedź
-złoto
-srebro
-platyna


hehe xD
7 4 7
2010-01-27T19:46:45+01:00
Cieczy: woda, sok, zupa, kawa, piwo
ciał stałych; lód, wegiel, diament, śnieg ,brylant
gaz; powietrze. para wodna , gaz w butlach,
6 2 6