Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:49:47+01:00
1. kiedyś Olimpia a teraz wszystkie państwa na zmiane
2. Kiedyś był pięciobuj a teraz wiele innych np. pływanie
3.tylko wysportowani męszczyźni a teraz kobiety i męrzczyźni
4.Kiedyś wieniec oliwny i sława a teraz medale i uznanie
2010-01-27T19:52:26+01:00
A) Starożytne odbywały się w Olimpii, a współczesne na całym świecie
b) na starożytnych ok 12, a na współczesnych ponad 260
c) w starozytnych brali udzial tylko mezczyzni a we wspolczesnych mezczyzni i kobiety
d) w starozytnych slawe i wieniec oliwny a we wspolczesnych medale oraz slawe