Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T19:47:08+01:00
X=całe zbiory

35%x=2520zł
100%x=y zł

yzł=2520×100:35
y=7200zł

odp. zarobi 7200zł za całe zbiory., przy sprzyjajacych warunkach.

dasz naj . # . ?
1 5 1
2010-01-27T19:49:27+01:00
35% = 2520zl
100% = x

x= 2520*100 :35 = 252000 :35 = 7200
1 5 1
2010-01-27T19:50:12+01:00
35% - 2520zł
100% - x zł.

x=¹⁰⁰*²⁵²⁰/₃₅
x=7200;)
1 5 1