Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:51:56+01:00
Salat aus Gurken, Schinken und Käse
Zutaten:
• 1 frische grüne Gurke
• 6 dicke Scheiben Schinken
• 1 Würfel Käse
• 1 Dose Mais
• Joghurt
• Mayonnaise
• Salz

Methode der Ausführung:
Gurke in Scheiben schneiden, Streifen von Schinken und Käse Koska,
Alle Zutaten zusammen Addition der Mais.
Pour über den Salat mit Mayonnaise, Joghurt, und wieder gemischt leicht gerührt.
Nach Geschmack würzen mit Salz.
______________________________________________________
POLSKI:
Sałatka z ogórka, szynki i sera
Składniki:
• 1 ogórek zielony świeży
• 6 grubych plasterków szynki
• 1 kostka sera żółtego
• 1 puszka kukurydzy
• jogurt naturalny
• majonez
• sól

Sposób wykonania:
Ogórek pokroić w plasterki, szynkę w paski a ser w koskę,
Wszystkie składniki wymieszać ze sobą dodając kukurydzę.
Polać sałatę majonezem wymieszanym z jogurtem i jeszcze raz delikatnie przemieszać.
Doprawić do smaku solą.
9 5 9
2010-01-27T19:52:22+01:00
Proporcje z przepisu nie sprawdziłem :D

Składniki:
-250g sera "feta"
-300g szynki
-200g ananasa
-50g majonezu
-25g śmietany

Ser, szynkę i ananasa mieszamy w dużej misce. Zalewamy polewą składającą się się z majonezu i śmietany. Smacznego!

Zutaten:
-250g Käse "Feta"
-300g Schinken
Ananas-200g
-50g Mayonnaise
-25g Creme

Käse, Schinken und Ananas-Mix in eine große Schüssel geben. Pour Glasur aus Mayonnaise und Creme. Bon Appetit!
3 4 3