Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:50:15+01:00
Klikasz wstawiamy symbole matematyczne i tam jest ²,³, jeśli o to ci chodzi
2010-01-27T19:50:34+01:00
Tak normalnie sie nie da w wordzie wchodzisz wpisujesz liczbe i zaznaczasz indeks górny
2010-01-27T19:52:28+01:00
Jeśli Masz 4 To Do Kwadratu dwa Będzie 16 !
Robisz To Tak 4 X 4=16
a jeśli masz np 3 do 3 to robisz 3x3x3=27
w zależności od tego jaką masz liczbę tą małą na górze(potęgę)to tyle razy mnożysz daną liczbę ;)
Mam nadzieję że ci pomogłam ;*;*;*