Odpowiedzi

2010-01-27T19:52:38+01:00
X- Ania (31,5)
y-Bogdan (38,5)

x+y= 70 x=70-y
x+4=y-3

70-y +4=y-3
-y-y=-3-70-4
-2y=-77
y=38,5

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:56:16+01:00
Ania i Bogdan ważą razem 70 kg . Gdyby Ania przytyła 4 kg a Bogdan 3 kg schudł,to oboje ważyliby tyle samo. Ile waży Ania a ile Bogdan ?

Układ równań
a-Ania
b-Bogdan

a+b=70
a+4=b-3

a+b=70
a-b=-7

2a=63
a=31,5

31,5+b=70
b=38,5

a=31,5
b=38,5
2010-01-27T20:00:12+01:00
X-waga Ani
y-waga Bogdana

x+y=70
x+4=y-3

x=70-y
x-y=-3-4

x=70-y
70-y-y=-7

x=70-y
70-2y=-7

x=70-y
-2y=-77/÷(-2)

x=70-y
y=38,5

x=70-y=70-38,5=31,5.
x=31,5 y=38,5
odp: ania wazy 31,5kg a bogdan 38,5