Odpowiedzi

2010-01-27T19:56:13+01:00
A.dziobak, kolczatka australijska, prakolczatka

b.kangur,dydelf,padernelon

c.krokodyl,legwan, kameleon

d.dorsz, śledź, okoń
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:03:09+01:00
A) stekowce-dziobak,kolczatka australijska,(niestety znam tylko te 2 zwierzaki)
b) torbacze-kangur, koala,diabeł tasmański
c) gady-żółw, krokodyl nilowy,żmija zygzakowata
d) ryby-okoń,sandacz,sum
2 1 2