Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:56:21+01:00
Pisklęta gniazdowników po wykluciu są łyse i ślepe oraz niezdolne do życia poza gniazdem natomiast pisklęta zagniazdowników od urodzenia są upierzone i zdolne do życia poza gniazdem
2010-01-27T19:58:18+01:00
Pisklęta gniazdowników potrzebują pomocy w termoregulacji ciała, stąd muszą być wysiadywane dłużej, niż pisklęta zagniazdowników. ... która po wykluciu pęka i odpada, po czym upierzenie przyjmuje swój typowy puchowy wygląd.