To tak na prawdę nie jest zadanie na polski. Potrzebuję orginalnych życzeń na urodziny mamy (bardzo ją kocham). Życzenia mają być rymowane, mogą być zabawne i ABSOLUTNIE NIE Z INTERNETU !!! Przejrzałam już chyba wszystkie stronki z wierszykami więc rozpoznam z internetu i wtedy daję spam lub błędną ;) proszę o pożądne życzenia ;P :)
PS. Do dziś, do godz. 23 !!!

2

Odpowiedzi

2010-01-27T20:02:33+01:00
Mamusiu kochana
z nieba zesłana !!!
Tak bardzo Cię kocham
uwierz mi bo tam,
w mym serduszku
miejsca jest wiele.
Zmieszczą się nawet
twoi przyjaciele.
A gdy Tobie smutno będzie
w moim serduszku pocieszenie wszędzie !!!

Troche słabe rymy ale...
"starałam się jak mogłam
mam nadzieje że pomogłam" ( ten rym przypadkowo napisałam ) :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:03:06+01:00
Mamo , kochana mamo !
Dzisiaj twoje święto jest
I życzenia składam więc :
Zdrowia , szczęścia i słodyczy
tego twoja córcia życzy.
Żebyś zawsze się uśmiechała
i nigdy nie płakała.
Byś dalej gotowała pyszne posiłki
i nie robiła przy tym nadąsanej minki.
Byś zawsze była przy mnie blisko
i nie uciekła na wrzosowisko.
By twoje serce było zawsze ciepłe i gorące.
Jak ciepłe ciasteczka wypiekane w mące.
W dniu twego święta tego ci twoja córcia życzy.
Żyj mamo sto lat w szczęściu , nie w goryczy.
1 2 1