Odpowiedzi

2010-01-27T20:06:57+01:00
Ich bin sympatisch.Meine Eltern sind nett.Mein Bruder ist dumm.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:12:03+01:00
Nazywam się Angelika. Jestem bardzo miła, sympatyczna i inteligentna. Zawsze konsekwentnie dążę do celu, niestety nie zawsze mi się to udaje. Moi rodzice są odpowiedzialni i zawsze potrafią mi pomóc. Mam młodszą siostrę. Nazywa się Kasia. Bardzo dobrze się rozumiemy i często sobie we wszystkim pomagamy.

Ich heiße Angelika. Ich bin sehr freundlich, nett und intelligent. Ich versuche konsequent danach streben für das Ziel, ich leider nicht immer erfolgreich. Meine Eltern sind verantwortlich und immer in der Lage, mir zu helfen. Ich habe eine jüngere Schwester. Ihr heißt Kate. Wir verstechen gut und oft gegenseitig helfen in allem.

Mam nadzieję, że dobrze to przetłumaczyłam, ale na wszelki wypadek przeczytaj to i zobacz czy tak może być;)
2 5 2