Odpowiedzi

2010-01-27T19:58:52+01:00
Według mnie nie jest potrzebna, gdyż w naszym kraju ludzie mają wolny wybór religii, którą wyznają. Ludzi wierzących jest naprawdę dużo. Niewierzący jak zechcą nawrócą się, jak nie, to nie. Mają do czynienia z religią, więc nie potrzebują takiej nauki.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:01:18+01:00
Wydaję , mi się że moim środowisku nie jest potrzebna ewangelizacja. Wierzę w Boga i nic tego nie zmieni.Chodzę do kościoła,oraz na lekcji Religi.Przyjmuję sakramenty , biorę udział w pielgrzymkach i nie wstydzę się tego.Nie mam nic przeciwka ewangelizacji, ludzie jej potrzebują i powinni się nawracać .Ale akurat moim środowisku nie jest to konieczne :)