Odpowiedzi

2010-01-27T20:02:25+01:00
Rysując kubizm możesz się zaisniprować obrazem "Panny z Avignon"
Na nim doskonale widac co i jak z tym kubizmem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:04:21+01:00
Tu masz przykłady:
SURREALIZM- http://flaneriaa.blox.pl/resource/vogue1.jpg.

http://www.swiatobrazu.pl/hashphoto-mini_manray_lxwpljovbpuoovtatlkg.jpg



KUBIZM:
http://www.gimnazjumnr1.warka.pl/index_pliki/gfx_tworcy/gfx_galeria/gfx_kubizm/d23.jpg