Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:02:52+01:00
Ja do ochrony przyczyniam si w nastepujacy sposób:
nie smiece na ulicach i przydroznych grogach
pomagam zrozumiec ludziom dlaczezgo warto dbac o srodowisko
upominam osobe ktora czyni zło dla srodowisko
6 2 6
2010-01-27T20:07:15+01:00
Wydaje mi się ,że to może być coś takiego jak :
-nie spalanie śmieci
-utylizacja odpadów
-aktywny tryb życia , czyli np.jazda na rowerze .
-nie zasmiecanie środowiska
Myślę,że powinno być dobrze..
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:13:20+01:00
- Segregowanie odpadów.
- Wyciąganie ładowarek z kontaktów.
- Dokręcanie wody.
- Gaszenie światła.
- Nie zaśmiecanie środowiska.
- Sadzenie roślin.
- Ograniczenie używania dezodorantów.
- Poruszanie się rowerem zamiast samochodem.
- Zbieranie makulatury.
- Używanie butelek wtórnych.
- Ograniczenie prania.
- Korzystanie z kąpieli pod prysznicem zamiast w wannie.
- Włączanie się czynnie w różne akcje ochrony wód i innych elementów środowiska.
4 4 4