1. utworz nowe wyrazy, zastepujac jedna ze spolglosek dzwiecznych dzwiecznych jej bezdzwiecznym odpowiednikiem


data -
rada -
waza -
wada -
koza -
działo -
noże -
graty -

i prosze nie pisac odp. typu jakie to latwe jestes debilem itp. tak jak by co ;. jak by co to prhzy rejestracji zle zaznaczylem jestem w 4 klasie podstawowki

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:03:20+01:00
Data - tata
rada - rata
waza -faza
wada -wata
koza -kosa
działo -ciało
noże -nosze
graty- kraty
1 5 1
2010-01-27T20:03:49+01:00
Tata
data
faza
lada
kosa
ciało
nosze
grafy

nie wiem czy dobrze ale myślę że prawidłowo.
1 5 1
  • Er02
  • Początkujący
2010-01-27T20:06:57+01:00
Data - tata
rada - rafa
waza - wata
wada - waza
koza - kosa
działo - ciało
noże - nosze
graty - kraty
1 5 1