Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:11:04+01:00
Dedykuję tą książkę mojej koleżance Kasi za wszystko co dla mnie zrobiła . Kasiu jesteś moja najlepsza koleżanką

podpis twój



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:13:38+01:00
Serdecznie dedykuję tą książkę mojej kochanej żonie Anecie Janisko która od dawna jest moja muza. Anetko aby nasza miłość trwała wiecznie.
I tu wpiesz imię i nazwisko osoby dedykującej.