Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:17:15+02:00
Rozwiązanie:
-5,65+(-2,08)-1,35 = -5,65-2,08-1,35 = -7,73-1,35=-9,08

b)-10/9 + ( -1/6 + 9,75 - (-,25) =-10/9 +(-1/6+9,75+0,25)= -10/9+(-1/6 +10)=
-10/9 +59/6 = -60/54+531/54= 471/54 = 8 39/54

c)-9,3 -(-12,20) - [72,8 -(13,002)] =-9,3+12,20-[72,8-13,002]=
2,9-(59,798) = - 57,698
1 5 1
2009-10-04T15:25:31+02:00
Rozwiązanie:
-5,65+(-2,08)-1,35 =
= -5,65-2,08-1,35 =
= -7,73-1,35=
=-9,08

b)-10/9 + ( -1/6 + 9,75 - (-0,25) =
=-10/9 +(-1/6+9,75+0,25)=
= -10/9+(-1/6 +10)=
=-10/9+9 i 5/6
=-10/9 +59/6 =
=-20/18+177/18=
=157/18=
= 8 13/18

c)-9,3 -(-12,20) - [72,8 -(13,002)] =
=-9,3+12,20-[72,8-13,002]=
2,9-(59,798) =
= - 57,698
1 4 1