Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:19:18+01:00
Prośba- Pożycz mi proszę książkę z języka angielskiego, bo jutro mamy klasówkę.
usprawiedliwienie- Nie mogę dzisiaj przyjsć do ciebie, bo mam zajęcia dodatkowe z matematyki.
pochwała- Świetnie radzisz sobie z tym maleństwem, pewnie jestes też dobrą siostrą.
krytyka- Nie podoba mi się ta twoja sukienka, jest taka frywolna.
2010-01-27T23:47:19+01:00
A) Proszę pomożesz napisać mi sprawdzian z angielskiego , ponieważ nie nauczyłem się ?
b)Nie byłem obecny w szkole , ponieważ byłem u dentysty.
c)Bardzo ładnie napisany sprawdzian. Gratuluję.
d)Dlaczego się nie uczesałeś? Wyglądasz jakby piorun w Ciebie strzelił!!