Odpowiedzi

2010-01-27T20:06:25+01:00
1. niewstyc sie ty ze pijesz.
2. isc na terapie aa
3.wyzalic sie komus
4.ograniczyc picie alkocholu
5.przyznac sie do tego ze sie pije
6.ograniczac picie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:07:39+01:00
Też przerabiam to książkę :)
Rady:
-brak mu pewności w siebie
-brakuję mu przekonania
-brakuje mu dobrych chęci
Moim zdaniem powinien przestać pić i wtedy już nie musiał by pić po to żeby zapomnieć o tym.Tylko on potrzebuje,osoby która by mu to uświadomiła.
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T20:12:37+01:00
Niewstyc sie ty ze pijesz.
2. isc na terapie aa
3.wyzalic sie komus
4.ograniczyc picie alkocholu
5.przyznac sie do tego ze sie pije
6.ograniczac picie
powinien poroznawiac z druga osoba która go wysłucha i doradzi co ma robic

osoba która pije powinna stopniowo ograniczac pici alkoholu

osoba ktora pije powinna zgłsic sie do specjalnych zakładów które zajmuje sie chorbami alkoholowymi

osoba ktora pije powinna przyznac sie do tego co czymi a mianowicie do tego ze pije alkohol

osoba ktora pije powinna cigle z kims rozmawiac aby nie stracic swiadomosci nad soba