Potrzebuję jak najwięcej pytań wraz z odpowiedziami związanych ze Świętymi.
Coś w stylu
Kto to jest święty? ;p
Jakich znacie świętych i ich patronat ?
możecie to też napisać ^^ .
Tylko żeby nie było nic związanego bezpośrednio z życiorysem żadnego świętego.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:09:59+01:00
1.Po czym można poznać osobę Świętą? Po uczynności, wierności, itd.
2.Jak wygląda osoba Święta? Osoba Święta wygląda jak każdy człowiek.
3.Czy każdy może być Świętym? Tak.
4.Czy Święci jeszcze żyją? tak. Jest ich bardzo dużo. Tylko ich nie poznajemy.
5.Gdzie można spotkać Świętych? Naokoło nas.
1 5 1
2010-01-27T20:11:21+01:00
Kto to jest święty ?

Święty to osoba , która w swoim życiu popełniła wiele dobra
i która , zginęła w sposób męczeński.

Jakich znacie świętych i ich patronat ?

Świętych jest bardzo dużo.
Jednym z nich jest św Jan Chrzciciel
.Zginął on w sposób męczeński - a mianowicie ścięto mu głowę.
Jest również święta Sabina , św . Katarzyna , św. Maria itd......można wymieniać bez końca...
1 5 1