Odpowiedzi

2010-01-27T20:06:13+01:00
Ponieważ jadane są najchętniej
2 3 2
2010-01-27T20:08:58+01:00
Ponieważ to są najpopularniejsze uprawy większość ludzi woli poprostu
uprawiać zboże lubi ziemniaki niż pomidory, ja osobiście wolałabym mieć chleb niż naprzykład jabłka . moim zdaniem to dla tego tak dominują . :):)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:09:08+01:00
Ponieważ mamy odpowiedni klimat (umiarkowany) do uprawy tych roślin. Nie mamy np. klimatu równikowego i nie możemy uprawiac roslin cytrusowych, poza tym mamy głównie gleby bielicowe a są to słabe gleby a ziemniaki i zboże nie wymagają dobrej gleby (aby niebył piach:))
3 5 3