Proszę o szybkie uzupełnienie.! ;*
a) 0,3km = ... m.
0,13km= ... m
0,03km= ... m
0,003km = ...m

b) 7m=... km
2700m=...km ... m
8km20m = ...km

c)2,3m = ...m...cm =...cm
405cm = ...m ...cm = ...m

d)300g = ...dag = ...kg
2kg 25 dag = ....kg = ...dag = ...g

Sorki że tylko tyle punktów ale wiecej nie mogę.!

3

Odpowiedzi

2009-10-04T15:15:23+02:00
Proszę o szybkie uzupełnienie.! ;*
a) 0,3km = 300m.
0,13km= 130m
0,03km= 30m
0,003km = 3m

b) 7m=0,007km
2700m=2km 700 m
8km20m =8,02km

c)2,3m = 2m.30cm =230cm
405cm = 4m 5cm = 4,05m

d)300g = 30dag = 0,3kg
2kg 25 dag = 2,25kg = 225dag = 2250g
2009-10-04T15:15:53+02:00
A) 0,3km = 300 m.
0,13km= 130 m
0,03km= 30 m
0,003km = 3m

b) 7m=0,007 km
2700m=2,7km
8km20m = 8,02km

c)2,3m =2m 30cm = 230cm
405cm = 4m 5cm = 4,05m

d)300g = 3dag = 0,3kg
2kg 25 dag = 2,25kg = 225dag = 2250g
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:16:17+02:00
1km=1000m

a) 0,3km = 300m.
0,13km= 130m
0,03km= 30m
0,003km = 3m
1m=0,001km

b) 7m=0,007km
2700m=2km 700m
8km20m =8,02km

c)2,3m = 2m 30cm = 230cm
405cm = 4m 5cm =4,05m

d)300g = 30dag = 0,3kg
2kg 25 dag = 2,25kg = 225dag =2250g