Odpowiedzi

2010-01-27T20:12:24+01:00
1.
Na wszystko najlepiej pisać ściągi:)
2.najnowyszy delifin
podoba mi sie krałl
3.szczerze to nie wiem gdzie ona jest:(
2010-01-27T20:18:11+01:00
1.
a)Na przyrode ucze się czytając to co w podręczniku, a ucze sie tylko tego co w zeszycie ,powtarzając to na okrągło i czasem notuje na karteczkach i rozwieszam w domu
b)Na historie ucze się czytając 2-4 razy temat +ucze sie tego co tłustym drukiem i dat ,tez powtarzając
c)Matematyka, jedyne czego sie z niej ucze to czasem wzory i wtedy pisze kilka razy i obwieszam nimi dom
d)jestem ateistą i na religie nie chodze ;o
2.
a)A nie mam pojęcia...myśle ze zabką xd
b)pieskiem
3. Nie mam zdania
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:25:39+01:00
1.
a) Ucząc się na przyrodę korzystam z płyty, która była zawarta w podręczniku.
b) Ucząc się na historię wypisuję sobie na kartce najważniejsze daty wraz z
krótkim opisem co się wydarzyło tego dnia, miesiąca lub roku. Na drugiej
kartce piszę imiona i nazwiska ludzi (wraz z tym czego dokonali), o których
mówiliśmy na lekcji. Obie kartki wieszam sobie w widocznym miejscu.
Codziennie rano i wieczorem czytam sobie co jest na nich napisane.
c) Ucząc się na matematykę zapisuję sobie regułki lub wzory (np. na pola figur)
na kartkach, które potem wieszam w widocznych miejscach.
d) Ucząc się na religię uważnie czytam cały dział. Najważniejsze informacje z
niego wynotowuję sobie na kartkach. Potem codziennie kilka razy dziennie
czytam sobie moje zapiski. Tak samo robię przed każdą lekcją religii.

2.
a) Najnowszy styl pływania to delfinek.
b) Najbardziej lubię pływać żabką.

3.
Nie mogę znaleźć załącznika.

Pozdrawiam !