Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:12:32+01:00
Ponieważ prze długa częśc roku panuje tam zmarźlina (wieczny mróz) a następnie przychodzą ciepłe dni wręcz goroące dlatego porostopionych śniegach jest dużo wody i ziemia juz nie może jej wsiąkać dlatego powstają bagna
1 4 1
2010-01-27T20:28:48+01:00
Ponieważ są tam wieczne mrozy i cały czas tam jest zimno,aż w końcu nastają czasy bardzo gorące i powstają bagna, których jest coraz więcej.
1 4 1