Prezes Naczelnego Sądu Administracyjnego powoluje:
a)sejm b) senat c) Prezydent RP d) KRRiT
2. Związek partii politycznych powolany w celu utworzenia wspólnegi rządu i wzięcia w nim udziału to :a) komitywa b) koalicja c) opozycja d) kolektyw
3. Uzupełnij zdania
a) Na posła Rzeczypospolitej może zostac wybrany obywatel polski, który najpóźniej w dniu wyborów kończy ...,. lat
b) Na senatora może zostac wybrany obywatel polski, który najpóźniej w dniu wyborów kończy ...,. lat
c) ........... to połączenie izby Senatu u Sejmu
d) RADA Gabinetowa to obrady......

2

Odpowiedzi

2010-01-27T20:13:28+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:14:23+01:00
A)18lat
b)21lat
c)Izba wyższa
d) nie wiem