Odpowiedzi

2010-01-27T20:14:52+01:00
Za
jest wykorzystywana energia z tych elektrowni a to w dzisiejszych czasach jest surowiec o dużym zapotrzebowaniu

przeciw
zdażają się wybuch i wtedy do atmosfery przenika duzo pyłów radioaktywnych i wystepują deszcze radioaktywne. Wiele ludzi ginie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:17:13+01:00
Za:
-Są tanie w utrzymaniu.
-Dają dużo prądu elektrycznego.
Przeciw:
-Ich budowa wiąże się z wysokimi kosztami.
-Są niebezpieczne.
-Np Czarnobyl.
-Skutkami ich wybuchów jest promieniowanie którego skutkiem jest ginięcie zwierząt roślin i innych żywych istot.
2 3 2