Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:13:10+01:00
Ale u jakiej rośliny? popraw tresc:) u paprotnika, mszaka, w każdej jest inny...nawet spełnia inne funkcje i stanowi różne pokolenia... podany niżej opis dotyczy mszaka
2010-01-27T20:15:57+01:00
Sporofit jest zbudowany ze stopy, sety, szyjki i puszki. Nie jest rośliną samodzielną- rośnie na gametoficie umocowany za pomocą tak zwanej stopy, przez którą pobiera wodę i związki organiczne.
2010-01-27T20:19:08+01:00
Młody sporofit gametofit i chwytniki gametofit