Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:14:30+01:00
Antylopy adaks
fenki (lisy pustynne)
skoczki pustynne
dromadery (wielbłądy jednogarbne)
owce aoudad
osioł afrykański
koziorożce nubijskie
warany pustynne
biczogony egipskie
skorpiony
gazele dorkas
oryksy szablorogie
1 5 1
2010-01-27T23:11:29+01:00
Ryś pustynny
pustynny szczuroskoczek
wielbład
antylopa oryks arabski,
skoczki pustynne, niektóre jaszczurki,
antylopy i gazele,