Odpowiedzi

2010-01-27T20:30:46+01:00
Moim zdaniem powinno być nowe prawo zwane prawem dziecka . My jako młodziez i dzieci nie mozemy robic wielu zreczy ktore nam sie podobaaja od tak . Oczywiiscie potrzebne jest tłumaczenie rodzicom wychodze tu i tu wracam otej i otej i oczywiscie rodzice mowia ze ani 1 minuty dluzej bo bedzie kara. uwazam ze to prawo bylo by dobre to jasne ze ssie mowi gdzie sie idzie ale po co odrazu straszenie karami. mam nadzieje ze to prawo kiedyss uzyskamy
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:33:06+01:00
Gdybym miała możliwość wprowadzić prawo w Polsce, chciałabym, aby ograniczono liczbę lekcji w szkołach do 7. Zrobiłabym tak, gdyż na 8 i 9 godzinie już ciężko jest pracować, a co dopiero coś zapamiętać. Uczniowie potem są już bardzo zmęczeni i nie mają siły odrabiać pracy domowej. Kiedy wraca się tak późno do domu nie ma się czasu na nic. Dlatego sądzę, że takie prawo byłoby słuszne.
2 3 2