Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T15:17:20+02:00
Ponieważ rudy żelaza w tamtych okolicach zalegają bardzo głęboko i wydobycie ich jest trudne. Bardziej opłacalne jest sprowadzanie tych rud zza granicy.
2 3 2
2009-10-04T16:11:00+02:00
Jest to waria i mazury.
Są polozone bardzo gleboko. wydobycie jest bardzo drogie i niepolacalne.
1 5 1
2009-10-04T17:54:02+02:00
Ponieważ rudy żelaza na północnym-wschodzie zalega bardzo głęboko i wydobycie ich jest bardzo trudne. Bardziej opłacalne jest sprowadzanie tych rud zza granicy.
6 3 6