Odpowiedzi

2010-01-27T20:27:39+01:00
Przekonalibysmy uznalibysmy
przekonałybysmy uznałybysmy
23 1 23
2010-01-27T20:27:43+01:00
Odmiana Przekonać w trybie przypuszczającym
1. ja przekonałbym
2. ty przekonałbyś
3. on / ona / ono przekonałby / przekonałaby / przekonałoby

1. my przekonalibyśmy
2. wy przekonalibyście
3. oni / one przekonaliby / łyby

Odmiana uznać w trybie przypuszczającym:
1. ja uznałbym
2. ty uznałbyś
3. on / ona / ono uznałby / uznałaby / uznałoby

1. my uznalibyśmy
2. wy uznalibyście
3. oni / one uznaliby / uznałyby

Partykuła to będzie by.
33 4 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:28:11+01:00
Przekonałby,uznałby - l.p męski
przekonałaby,uznałaby - l.p żeński

przekonaliby,uznaliby - l.m męski
przekonałyby,uznałyby - l.m żeński
36 3 36