Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T13:27:51+01:00
Mężczyzna swój szacunek okazuje kobiecie na wiele sposobów. Myślę, że zazwyczaj chcąc pokazać swój szacunek otwierają przed kobietą drzwi i przepuszczają ją. Faceci liczą się ze zdaniem kobiety i jej obyczajami. Dają kobietom prawo do własnej decyzji. Dają również wypowiedzieć się kobiecie w ważnych dla niej lub innych sprawach. Kupuje jej kwiaty lub łakocie. Faceci szanujący kobiety nie traktują ich jak kogoś gorszego, tylko jak ' równego sobie '. ; )
2010-01-28T13:53:09+01:00
1- Kupuje jej kwiaty
2- Pamięta o rocznicach
3- Pomaga jej w obowiązkach domowych
4- Odprowadza do pracy
5- robi romantyczne kolacje xD
6- Pomaga przy pilnowaniu dzieci :)

Mam nadzieje że pomogłam