Siemka.
Mam tu takie zadanie. Muszę przed podane wyrazy wstawić a/an/the lub nic.
1. music
2. musician
3. situation
4. idea
5. happiness
6. life
7. vegetables
8. market
9. teachers
10. lunch
11. good
12. pepole


Z góry dzięki za rozwiązanie.

2

Odpowiedzi

2010-01-27T20:34:45+01:00
The music
a musician
a situation
idea
a happiness
a life
a vegetables
the market
the teacher
a lunch
good
the people
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-28T00:38:49+01:00
-the music
-a musician
-a situation
-idea
-a happiness
-a life
-a vegetables
-the market
-the teacher
-a lunch
-good
-the people