Popraw tekst zastępując "modne " wyrazy synonimami właściwymi dla języka literackiego

Tadek to (kompletny oszołom). Poszliśmy razem do kina na (extra) film. (Fantastyczni) aktorzy, muzyka (super),(odlotowe) zdjęcia - po prostu (odjazd). A ten (beznadziejny koleś) najzwyczajniej w świecie zasnął! (Zaszokował) mnie. Rozumiem, że się (wyluzował) ale żeby do tego stopnia??

W nawiasach trzeba pozamieniać!!
Proszę was zróbcie to bo ja nie umiem:)

3

Odpowiedzi

2010-01-27T20:34:26+01:00
Tadek to kompletny patafian. Poszliśmy razem do kina na wspaniały film.Godni aktorzy,muzyka świetna,doskonałe zdjęcia - po prostu perfekcja.A ten niewychowany chłopak najzwyczajniej w świecie zasnął.Zaskoczył mnie.Rozumiem,że się znudził ale do tego stopnia?
32 2 32
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T20:35:37+01:00
Tadek to kompletny szaleniec. Poszliśmy razem do kina na ciekawy film. Znakomici aktorzy, muzyka wspaniała,doskonałe zdjęcia - po prostu niesamowicie. A ten nieciekawy kolega najzwyczajniej w świecie zasnął! Zdziwił mnie. Rozumiem, że się odprężył ale żeby do tego stopnia??
54 3 54
2010-01-27T20:40:33+01:00
Tadek to wariat. Poszliśmy razem do kina na interesujący film. Doskonali aktorzy, muzyka wspaniała, fantastyczne zdjęcia - po prostu rewelacja. A ten znudzony człowiek najzwyczajniej w świecie zasnął! Rozczarował mnie. Rozumiem, że się odprężył, ale żeby do tego stopnia??

28 3 28